zondag 11 februari 2018

mijn eigen wordpress website bouwen

mijn nieuwe website in aanbouw

















Up....down....up.....down.
Drie maal raden wat ik doe....
Iets met de computer.... Yes....
Iets wat ik nog nooit heb gedaan...Yes...
Iets met allemaal codes en woorden, die mijn vader vroeger als een soort geheimcode door de telefoon zei als zijn werk hem belde ( hij werkte voor IBM) en die wij dan slap van de lach nagalmde.
Jajajaja...
Verhuiscode, SSL, zip, thema.....
Zucht...
Gisteren heb ik met uitstekend gevolg mijn oude website, die al 2 jaar dood was, echt af geschreven. Ik heb voor het eerst bij mijn oude host al mijn gegevens bekeken en op mijn naam gezet om vervolgens alles op te zeggen. Mijn domeinnaam heb ik onder gebracht bij Xel.nl en daar zelfs zelf een verhuiscode voor aangevraagd. En bij Xel.nl heb ik een nieuw hostingspakket aangevraagd speciaal om een wordpress website te bouwen.
Vanmorgen kreeg ik het mailtje dat wordpress installatie is uitgevoerd en dat ik meteen kan beginnen met bouwen.
Nou... niets liever...
Kreeg ik eerst een melding toen ik op de link klikte dat de verbinding niet privé is.
En toen ik dat had nagezocht en erachter kwam dat ik wel gewoon kon doorklikken, wordt ik doorverbonden naar het hoofdmenu van Xel.nl.
Ik kom niet waar ik moet zijn. En dat is uiterst frustrerend. En ik kan ook niet bellen of mailen voor hulp, want het is zondag.....
Sat...Nam.....

Geen opmerkingen: