vrijdag 17 maart 2017

dictator goed- gevoel




















Hoe kan het nou toch dat de ene dag alles ok is en de volgende dag alles het zelfde is gebleven en alles niet meer ok is.
Ik weet wel dat dat een gevoel is en niet echt zo is, maar dan nog.... wat moet ik er mee???
Wachten tot het over gaat? Waarschijnlijk.... Maar oei wat vind ik dat moeilijk.
Tegen de tijd dat het weer ok voelt, heb ik alle hoeken van mijn geest, lichaam en ziel afgezocht wat er nu in hemelsnaam gebeurd is.
Wat heb ik gedaan, niet gedaan, gezegd, wat ik niet moest zeggen, niet gezegd wat ik wel moest zeggen, gegeten, wie heb ik gezien, wat heb ik gelezen, ben ik moe.....
En altijd vind ik wel iets dat dan de boosdoener is geweest.
Waarschijnlijker is, dat ik met dat zoeken het alleen maar erger maak.
Zou ik maar gewoon rustig kunnen blijven en even een tijdje niets doen.
Rustig blijven???!!!!!
NEEEEE!!!!
Dit voelt niet ok DUS  dit MOET anders!!!!!!!
Ja, ja Tanja....
Wie is dat toch in mij die zo loopt te schreeuwen? Wie is er zo bang?


Geen opmerkingen: