maandag 4 augustus 2014

power



















Een nieuw armbandje omgedaan.
Een heel klein pistooltje.
Om mezelf eraan te herinneren iedere dag dat ik mijn wil moet inzetten.
Om mijn weg te lopen, rechtdoor te blijven gaan ook als de wind even tegenzit en gefocused te blijven.
Al weet ik niet altijd precies wat ik wel wil, ik weet heel heel goed wat ik niet wil. Laat ik dat dan ook achter me laten en niet in die vorm met me mee blijven dragen.
Het is goed om in harmonie, liefde en acceptatie te leven met wat is en daar dankbaar voor te zijn, maar op mijn weg heeft het niet zoveel zin om eindeloos op rotondes rondjes te blijven rijden twijfelend welke afslag te nemen dankbaar voor de twijfel en cirkel na cirkel.
Beter een afslag te kiezen en later een juwie te maken.
Maar kiezen...... OEOEOEOEOE...eng!
Pistooltje zegt: "Beslis! Iets."

Geen opmerkingen: