donderdag 24 juli 2014

groeien






bruiloft jo en rens




Soms gaat groeien bij mij niet precies in de richting die ik wil. En dat is heel frustrerend.
Ik wil groei in mijn financieen en die tak blijft ternauwernood in leven.
Mijn wil tot niet meer in het rood duiken werp zijn vruchten af, maar ik wil meer.
Ik wil groei EN bloei. Ik denk dat het feit dat ik niet precies weet hoe en waarin en waarmee helpt om mijn wil heerlijk te dwarsbomen.
Mijn wil in groter groeien als mens, deel te worden van een groter geheel, bloeien in de liefde daarintegen groeit onstuimig, rijk en geeft veel voldoening. Het is zoals ik al dacht een tak die ik lang gemist heb en die nodig is in het geheel om me gelukkig te voelen.

Om ook in materieel opzicht rijk te zijn ben ik weer druk aan het zaaien.
Ik ben met mijn kaarten langs winkels geweest.
Met als oogst: 1 geinteresseerde winkel en twee namen van agenten.
Ik hoop binnenkort met iemand te gaan brainstormen over mijn werk.
 Ik ga een paar gesprekken hebben over styling workshops voor scholen met mensen die verstand hebben van onderwijs en lesgeven.
Ik heb een lijst met stylistes en bureau's gemaakt, die ik wil benaderen of ik niet voor hen kan werken en dan vooral op de set. Commercials.

En zo blijft er steeds weer een volgende stap van dingen die ik kan doen.
Gelukkig geen tijd om in een gat te vallen na  de super geslaagde bruiloft van Johan en Renske

Geen opmerkingen: