maandag 18 november 2013

leven

























Mijn moodboard op your style lab.
Dus ja, de site is online. Heel voorzichtig, maar toch eindelijk!
De hele week met een proefopdracht bezig geweest en nu met de lancering van de site zijn alle proefaanvragen verdwenen en dus ook al mijn werk.... voor de tweede keer nu. Wel een beetje frustrerend. Ik moet echt heel heel hard tegen mezelf zeggen dat het goed is, want dat ik aan het oefenen ben. En oefening baart kunst.....

Verder spannende ontmoetingen, leuke ontmoetingen, gebowled, grote opruiming qua hart aangelegenheden gedaan, goede gesprekken gehad, veel plezier, moedig geweest en nu... trots, moe, tevreden, gelukkig met mijn leven.
En ergens ook weer, al was het maar een paar uurtjes, in mijn atelier gewerkt. En dat was fijn en smaakte naar meer.
Drukke tijden zijn nog niet voorbij.

Geen opmerkingen: