donderdag 27 juni 2013

rakelings erlangs


Gaan we er rakelings langs?
Langs het ravijn?
Of dalen we af?
Nog een paar dagen en dan zal er antwoord zijn....

Ik voel me niet anders dan anders, dus ik maakte  me er niet zo bezorgd om, maar die dromen....
Zowel mijn zusje als mijn mama hebben over mij gedroomd. Beide over min of meer hetzelfde.... Op dezelfde dag.
Op de dag dat de Vlaamse Gaai mij op het dak bezocht en ik in die yoga les een wens van mij de wereld in heb gestuurd... Kan het toevalliger.
Toen mijn zusje me dit vertelde kreeg ik het warm en koud tegelijk.
O, May.... Jesus help....
De enige geruststelling is dat het wel de allereerste keer zou zijn dat Maya voorspellende dromen heeft...

Maar toch... ik tel de dagen af en wandel heel voorzichtig zonder te veel in de pijlloze diepte te kijken.
Dit is spannend.


Geen opmerkingen: