woensdag 31 oktober 2012

voorbij

Soms zijn dingen al voorbij, terwijl ik denk er nog midden in te zitten.
Volgens mij is dit een chronische aandoening van mijn hart.
Het doet nog pijn als de liefde, ook van mijn kant, al lang en lang voorbij is.
Het is alsof ik de pijn graag heb. Ik koester haar.
 zo van Als je dan geen liefde hebt, voelt of krijgt, dan in ieder geval nog wel de pijn ervan.

Hoe ziek is dat?

Geen idee.

Misschien een leuk idee om deze aandoening te genezen door mijn intelligentie te gebruiken.

Als iets niet leuk is met iemand, alle moeite en aandacht van jezelf komt, dan mag en kan je ervan uit gaan dat het leuker is om deze relatie achter je te laten en dat betekent:
Niet meer bellen.
Niet meer ergens op ingaan.
Geen hoop koesteren.
Niet stiekem wachten.
Niet meer boos zijn.
Er niet meer aan denken
titel: uilskuiken
Verder gaan

Geen opmerkingen: