dinsdag 15 mei 2012

bij de slager geweest

Vandaag eerst naar de acupunctuur mevrouw, alias de 'slager', geweest.
'Ik was nog steeds erg gespannen' zei ze... gek, he? Als ik daar op m'n buik zit te wachten tot er weer naalden door me heen woorden gestoken en dan vervolgens stroom op gezet....
En dan 40 minuten wachten... Voor mij geen enkeltje ontspanning. En dan dat avondje huilen ervoor.... ik begrijp dat ook dat niet erg behulpzaam is...

Anyway ik heb om naalden zonder stroom gevraagd. Heel assertief van mij, al zeg ik 't zelf. Vanmiddag nog even naar de fysio en bij Maya eten en ik denk dat ik dan heel ontspannen de dag afsluit.
Ben ook weer aan het schilderen. Ik zal van de week even laten zien wat.
Ik ben wederom weer bezig met een zee.  Deze keer van stukjes papier.
Luchten en zeeen.... lastig.
Vrijdag ga ik met mijn mama naar Emmen voor de expo van Francis Kilian
www.franciskilian.nl/
Ik kan niet wachten om haar werk in het echt te zien. Ik vind het op foto al zo prachtig en inspireren.
Ooit wil ik zo groot op doek werken...ooit!

Geen opmerkingen: