zaterdag 21 april 2012

naar de overkant

alle tekeningetjes zijn weer thuis.
ben nu alweer benieuwd waar ze de volgende keer heen gaan.
ik hoop heel er dat ze Aan de overkant gaan schitteren, dus daar moet ik maar eens alle moed voor verzamelen, als ik weer thuis ben... ooit..... wie weet?!!?
Nee, ik weet het, gewoon even regelen.
Verder zou ik graag over de grens willen gaan...
altijd goed om plannen te hebben.
zag woensdag de documentaire over Anton Corbijn.
wat een verrukking om die man aan het werk te zien, zijn gedrevenheid, zijn passie, zijn prachtige werk...
het prikkelde
om aan het werk te gaan
om groter te gaan
om weer hogere doelen te stellen
Het gaf me een kracht van binnenuit, een vechtlust, een gevoel van"ik wil ook en ik ga het ook doen!"
Altijd goed en heerlijk om zo af en toe te voelen.
http://www.corbijn.co.uk/
try out van de tekeningetjes thuis

Geen opmerkingen: