zaterdag 10 december 2011

een vier-week

Een uitgebreide vier-week achter de rug, want ja de geboorte van mijn website moet natuurlijk uitgebreid gevierd worden.
En dat heb ik gedaan!!!
Met een salsadansje en mijn rode jurk op zondag in Havana's.
Met taart en koffie en heel veel gelach met mijn geliefde zusje( die het heeeel belangrijk vond dat ik deze gelegenheid aanpakte voor taart en ach, wie ben ik om me daar tegen te verzetten...) en Martijn in de Overkant op maandag
Met prachtige films in het filmhuis (de Artist) met Jo op maandagavond en dinsdag en woensdag op de bank met een zieke ik.
Met heel veel leuke berichtjes op Facebook en mail van vrienden, collega's en familie op dinsdag en woensdag.
Met eindeloos in bed liggen op woensdag en donderdag. Euh... eigenlijk iedere dag...
Met kijken naar een paar afleveringen van Pardoes op vrijdag met mijn geliefde collega's, kletsen in de auto met Alex, koffie compagnie met Bien, en pepernoten met Mark en Naomi.

En nu ben ik helemaal uitgevierd.
Ik mag weer gewoon aan het werk.
En dat heb ik vandaag gedaan.
Wat een verademing!


had a week of celebrating my website- sonday salsadancing in my red dress in Havana- monday eating pie with my sister and martijn- monday night going to the movies (The Artist) with Jo- tuesday telling the world about my site- wednesday reading the nice reactions of friends - sleeping a lott on thirsday- friday watch Pardoes with my beloved collegae- and now i'm done celebrating, so today i start working on some drawings- thank god!!! liefs tan

Geen opmerkingen: