dinsdag 25 oktober 2011

oogst





















Zo ben nu al 10 minuten bezig geweest om dit onderaan de oogst van het balkon nr 151a geplaatst te krijgen... En zoals je ziet..de aanhouder wint. Ik dus.
Wat zijn ze lief, he, die mini groentes. Ben benieuwd of de tomaten nog rood gaan kleuren. Ik hou je op de hoogte.
Heb vorige week mijn vriendinnen op vakantie gestuurd. 
Het helpt. 
Als ze op vakantie zijn kunnen ze niet bellen, smsen, interesse tonen. 
En ik kan dat dan ook niet.
Het geeft aan alle kanten rust en ik ben van plan om er een lange vakantie van te maken.
Echt iets oplossen doet het natuurlijk niet.
Maar ze zeggen dat alles went, dus op een gegeven moment ben ik eraan gewend geraakt dat ze op vakantie zijn en tja, vakantie is niet persoonlijk... en het is een kleine stap van vakantie, een hele lange, zeg maar gerust emigratie naar emigratie uit tanja-vrindinnen-land. En wie weet dat het dan niet meer zo'n pijn doet.
Het was een mini oogst dit jaar in alle op zichten.
Op zoek, nee.... ik vind nieuw vers zaad en heerlijke vruchtbare aarde en grote potten, want dat is wat je doet als je oogst een beetje tegenvalt... je zaait een nieuwe oogst.
Makkelijk!! 
Hoe zaai je vriendschappen?

Geen opmerkingen: