zondag 2 oktober 2011

gewoon even in oktober

 een prachtige zonsondergang vanaf m'n bank
er zijn alweer nieuwere tekeningen dan deze 'Samen'.
Ik heb de laatste tijd vooral hele kleine tekeningetjes gemaakt. Meer ansichtkaart achtige dingen.
ben ik best wel blij mee. Ook druk bezig geweest om weer werk naar een galerie te sturen. Altijd weer heel spannend. Heb er uiteindelijk 3 weken over gedaan. Had ook in 3 dagen gekund, maar was uiteindelijk wel heel tevreden. dat telt.....
Ook bezig met werk naar uitgeverijen te sturen. In mijn hoofd in ieder geval. wil eigenlijk eerst m'n site af hebben. maar erover denken is goed, dan ontstaat het toch al een beetje. worden er wat drempels weg genomen en dan kan het straks sneller in de werkelijkheid geboren worden.... hoop ik

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Tan,

Wat wordt deze blog steeds mooier zeg!

Ik heb al weer een tijd niet gekeken en heb genoten van je mooie teksten. Vind het toch zo bijzonder hoe jij je hart en ziel in een paar woorden kan beschrijven.

Veel liefs,

Maya