zaterdag 24 september 2011

herfst

Vandaag voelde ik het voor het eerst dit jaar. De sensatie van de herfst. Het gevoel dat er rust in m'n buik daalt. Ik kan dieper adem halen, er glijdt een last van m'n schouders( welke last in hemelsnaam) en ik ruik weer echt.
O, wat vind ik dit altijd weer een fijne tijd!
De kleuren zijn zo mooi, van de lucht, van de zon, van de blaadjes aan de boom.
Het is ieder jaar weer een periode dat dingen vanzelf lijken te gaan, alsof alle goden samenspannen om het mij naar de zin te maken.
Nou, als dat zo is......
Dan wil ik wel weer wat werken en ik had het zo bedacht...
In oktober een hele leuke film met een beetje uitloop naar november. Nov en dec in mijn atelier aan het werk tekeningen inlijsten en reclame maken voor mijn web site die dan van start gaat en dus ook alles de deur uit naar uitgeverijen. Van nu tot okt een dag of drie commercials voor Sylvia. Het mogen ook hele leuke commercials zijn in oktober hoor!! Maar wel een dag of 15. En dan in januari en februari en maart voor Pardoes deel 2 in de studio.....

Geen opmerkingen: