woensdag 6 juli 2011

beetje chaotisch

Ik ben de laatste week steeds van alles kwijt.
Dingen, waarvan ik zeker weet dat ik het ergens bepaald heb neergelegd en dan ligt het er niet....
Gek word ik ervan!
Zo ook vandaag.
Ik ging naar de film.
Tas klaar, fietssleutel in het zijzakje....
Sta ik beneden, zit de fietssleutel niet op z'n plek...
Weer naar boven, had m'n tas leeggehaald, omdat ik erna wilde gaan dansen, dus waarschijnlijk sleutel met het leegmaken eruit gehaald, maar ook bij de ex- tastroep zat ie niet....HELP
Mama gebeld, niet dat die vanuit Leiderdorp iets kan doen, maar ben er achter gekomen dat het helpt met het terugvinden van iets om het gewoon tegen iemand hardop te zeggen.
Dus al bellend en heel gefrustreerd liep ik door het huis en waar lag m'n sleutel?
In de badkamerspiegel op het plankje.......Wat een rare plek!!!!!!
Wat betekent dit?
Mocht ik niet naar de film?
Ben ik m'n kracht tegen mezelf aan het inzetten?
Weet ik niet met m'n kracht om te gaan, "m niet in toom te houden en doet ie nu rare dingen met mijn realiteit?
Ben ik moe en chaotisch?
Wil ik te veel te snel?
Wie kan 't me zeggen.....

Geen opmerkingen: